Tədbir Təşkili

Tədbir Təşkili

Bəzi mütəxəssislər və yaxud şirkətlər marka və yaxud məhsulun müəyyən hədəflərinə əsasən təşkilatçılıq fəaliyyətləri göstərərək, onun tanıtımını həyata keçirir. Açılış mərasimləri, brendin yaranmasının il dönümləri, yeni məhsul təqdimatları, moda və yaxud rəsim sərgiləri, musiqili şou və ya konsertlərin təşkili, dadım testləri və s. buna misal göstərilə bilər. Event təşkilatının əsas vəzifəsi hədəf kütləni seçməkdir. Bu marketinq vasitəsi ilə birbaşa bu tədbirdə marağı olan insanlara yönəlmək mümkündür. Tanıtımın önəmi seçilən təşkilatçılardan birbaşa asılıdır. Təşkilatçıların ictimai əlaqələri güclü olduqda tanıtım və tədbirlərdən xüsusi geri dönüşlər alına bilər.